Marie-Hélène Arnaud
Hned po bakalářském studiu filozofie se stala modelkou pro Chanel, když byl v 50. letech 20. století znovu otevřen tento módní dům. Po osvojení klasického „chanelovského postoje“, kdy se svými manýry a gesty podobala návrhářce Coco, se stala její oblíbenou modelkou. Je popisována jako „krásná bez agresivity, rafinovaná bez okázalosti“ a přezdívá se jí „Dívka Chanel“. Pro módní dům je však příliš jednotvárná, a tak jej opouští, aby se připojila ke Guy Larochovi a pózovala pro časopisy a fotografy, jako byli Jeanloup Sieff, Georges Dambier a Henry Clarke. Byla na obálkách časopisů Life a Elle. O dva roky později se vrátila ke značce Chanel, převzala status hvězdné modelky v kabince a na každé přehlídce nebo prezentaci měla na sobě kreaci č. 52. Její krátký vztah s Robertem Hosseinem byl široce propírán v tisku. Na počátku 60. let založila vlastní značku, ale bez úspěchu. Její krátká filmová kariéra nestačila k tomu, aby se stala hvězdou. Pracovala v různých odvětvích, zdaleka však nedosáhla takového úspěchu jako v módě. V říjnu 1986 byla nalezena mrtvá ve vaně, příčina smrti není známa.
Fantomas
1958
Gigi
1957
Les collégiennes
Ça aussi c’est Paris
1956
Mannequins de Paris